Naujas ženklas sudėtingoje rinkoje PDF Print E-mail
Autorius: Renata Jukniūtė   
OREM. Šiuo ženklu 2008–ųjų vasaros pabaigoje pasipuošė buvusios nekilnojamojo turto bendrovės „ŽIA valda Real Estate“ biurai. Pasipuošė, nes bendrovė nusprendė pakeisti savo pavadinimą, prekės ženklą, o, tuo pačiu, ir filosofiją bei įvaizdį. Pasikeitė ne tik pavadinimas ir iškabos, bet, suprantama, ir visas firminis stilius, pradedant blankais, vizitinėmis, tęsiant interneto svetaine ir kitais įmonės atributais.

Taip pat pasikeitė ir bendrovės filosofija, kuri nuo šiol skelbia, kad OREM turi ambicingus siekius, klientams siūlo optimalius ir kūrybiškus sprendimus, siekia efektyvių rezultatų. Kiekvienai individualiai situacijai, investiciniam projektui, bendrovė pateikia tinkamiausią sprendimą.

Būtinybė

Poreikį pakeisti pavadinimą ir prekės ženklą bendrovė pajuto, kai pradėjo plėstis į užsienį. Be to, ir Lietuvoje iškilo būtinybė akcentuoti savo stipriąsias savybes ir suteikti aiškumo kompanijos ženklui ir verslo filosofijai. Senasis pavadinimas buvo nesuprantamas užsienio klientams, kadangi jame buvo raidė „Ž“, kurios užsieniečiai tiesiog nežino, kaip tarti. Be to, ir pati konstrukcija „ŽIA valda real estate“ buvo sunkiai paaiškinama. Dėl to reikėjo sukurti prekės ženklą, kuris pagal visus ženklodaros kanonus būtų aiškus, lengvai įsimenamas ir atpažįstamas, atspindėtų bendrovės veiklą bei filosofiją.

Šiuo tikslu bendrovė kreipėsi į ženklodaros kompaniją iš Vilniaus „Have a Nice Day if You Had a Bad Day Before“, kuri pasiūlė dabartinio pavadinimo ir ženklo OREM koncepciją. OREM – tai angliško žodžių junginio „Optimal Real Estate Management“ trumpinys. Jis atspindi įmonės veiklos principus bei verslo siekius.

Pavadinimas

Naujasis pavadinimas OREM pabrėžia prioritetinę bendrovės paslaugų kryptį – investicijų į nekilnojamąjį turtą valdymą. Jis yra lengviau įsimenamas ir lengviau ištariamas ne tik lietuviams, bet ir užsieniečiams. Pavadinimą papildo šūkis „Extraordinary is ordinary Juo bendrovė siekia parodyti klientams, kad jiems nėra neįprastų situacijų ar objektų. Norima parodyti, kad tai, kas neįprasta, yra bendrovės darbo kasdienybė – tai su kuo susiduriama kiekvieną dieną ir kad tai yra paprasta išspręsti. Pasitelkus patirtį ir kūrybiškumą, galima surasti netikėtų ir perspektyvių sprendimų. Būtent kūryba ir rinkos galimybių įžvalga lemia sėkmingus rezultatus.

Naujasis pavadinimas OREM pagrindžia bendrovės veiklos specifiką. Pavadinimą pradedantis žodis „Optimal“ reiškia tai, kad bendrovė siekia pasiūlyti optimalų sprendimą kiekvienam klientui. Šiuo žodžiu kliento pasąmonei siunčiamas signalas, jog, norėdami pateikti optimalų pasiūlymą, bendrovės specialistai turi puikiai išmanyti rinką, įstatymus, konkurencinę aplinką ir pan. Tai reiškia, kad bendrovėje dirba tikri profesionalai, kurie visa tai išmano. Taip pat šis žodis turi savyje ir darbo atmosferą apimančio užtaiso. Juo taip pat parodomas darbuotojų požiūris į darbą, bendravimą su klientais, darbuotojų, kaip komandos, suvokimą. OREM buria pačius geriausius specialistus, stengiasi sudaryti jiems palankias darbo sąlygas, sukurti draugišką atmosferą.

Žodžiai „Real Estate“ pavadinime reiškia būtent bendrovės verslo objektą. Niekas nesuklys bandydamas suprasti, ką bendrovė dirba.

Žodis „Management“ pavadinime atsirado norint pabrėžti tikrąją įmonės verslo esmę. Juk pagrindinis bendrovės verslas yra būtent investicijų valdymas, o ne tik tarpininkavimas perkant – parduodant nekilnojamąjį turtą, kaip kad esame įpratę galvoti apie nekilnojamojo turto agentūras. OREM atlieka ir daugiau paslaugų, susijusių su nekilnojamuoju turtu, pvz., kadastrinius matavimus, turto ir verslo vertinimą bei kt. Šia prasme OREM išsiskiria iš daugelio kitų nekilnojamojo turto agentūrų, kurios iš esmės užsiima vien tik jau minėta tarpininkavimo veikla.

Sąvoka „Valdymas“ („Management“) nėra vien tik darbo organizavimas ar pateiktos idėjos realizavimas. Šia sąvoka bendrovė pabrėžia savo individualumą ir kompetencijas, gebėjimą profesionaliai ir kūrybiškai organizuoti projekto įgyvendinimą.

Logotipas

OREM – tai keturios didžiosios ryškiai raudonos raidės, iš kurių viena išplaukia į plačią raudoną juostą, kuri pasibaigia griežtu stačiakampiu, lyg ir įkūnijančiu bendrovės verslo objektą – nekilnojamąjį turtą. Logotipą pratęsia (tiksliau, „nueina“ žemyn) šūkis, kuriam panaudotas ir dviejų bendrašaknių angliškų žodžių „Extraordinary is ordinary“ sąskambis. Įdomus sprendimas sujungti šiuos tris žodžius į vieną, išskiriant tik trumpąjį žodelytį „is“ radona spalva. Nori nenori verčia perskaityti.

Beje, ir pati santrumpa OREM priverčia suklusti: skamba intriguojančiai, tačiau kas tai? Štai būtent dėl to, kad kyla tokie klausimai, galima laikyti, kad pavadinimas ir jo santrumpa pasiekia tikslą: žmogus atkreips dėmesį, pasidomės, o jei pasidomės, tai sužinos...

OREM logotipe stengiamasi atspindėti įmonės darbo specifiką: greitį, aktyvumą, lankstumą, meistriškumą. Bendrovė stengiasi dirbti aktyviai ir dinamiškai. Kaupia naujausią informaciją ir, pritaikydama naujausias technologijas, sėkmingai dirbta NT rinkoje. Būtent įmonės dinamiškumą bei veržlumą ir atspindi pasirinkta kompanijos ženklo spalva bei originalus šriftas, pereinantis į raudoną juostą. OREM veržli, dinamiška, novatoriška ir kūrybiška kompanija.

Originalus lengvai įsimenamas pavadinimas sudaro puikias galimybes sukurti originalų interneto adresą. Taip dar padidinamas įmonės žinomumas ir sudaroma dar daugiau prielaidų, kad potencialus klientas užsuks į bendrovės puslapį, o gal ir į bendrovės biurą. Ir, kas gali žinoti, gabūt ne tik kavos išgerti... Beje, originalaus adreso iš Jūsų niekas nepavogs, nenusipirks iš anksto ir nereikalaus iš Jūsų mokėti dešimteriopos kainos vien tik dėl to, kad jis sugebėjo numatyti, kad Jums tokio adreso reikės... ☺

Vertybės

Kūrėjai bei pati bendrovė naujuoju ženklu nori įkūnyti ir savo puoselėjamas vertybes: veržlumą, profesionalumą, pagarbą bei pasitikėjimą. Įkūnijamas kompanijos siekis eiti į priekį, nepaisant sunkumų ir rizikos faktorių. Įkūnijamas siekis nebijoti būti pirmaisiais, stiprus atsakomybės jausmas ir profesionalus požiūris, leidžiantis įžvelgti perspektyvias veiklos tendencijas, greitai įgyvendinti pačias netikėčiausias idėjas ir pateikti rinkai naujas paslaugas.

Ženklu įprasminamas OREM požiūris į bendravimą su klientais, atvirumas stipriems, įdomiems žmonėms ir netikėtoms idėjoms, pagarba kitam asmeniui ar kitai nuomonei. Dalijimasis sukauptomis žiniomis ir patirtimi, optimaliausio sprendimo paieška – tokia naujojo bendrovės pavadinimo ir ženklo prasmė.
 

 

Apie leidinį

Portfolio pradėtas leisti 2006 m., Lietuvos pramonininkų konfederacijos, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos ir dizaino studijos "Mata Hari" iniciatyva.

Kontaktai

Redakcija: "Portfolio", P.d. 272, 03102 Vilnius

Spausdintinės versijos platinimas: LPK, A.Vienuolio g. 8, 01104 Vilnius