Pradinis Verslas
Ambicingas naujokas PDF Print E-mail
Autorius: Administrator   

FMĮ "Finasta" tik pernai gavo licenzija teikti bankininkystės paslaugas. Tai lietuviško kapitalo bendrovė, turėsianti atlaikyti Lietuvoje veikiančių užsienio bankų konkurenciją. Tačiau naujausias bankas nestokoja ambicingų planų. Pokalbis su "Finastos" rinkodaros vadove Lina Galatilte.

Daugiau
 
Rasa PDF Print E-mail
Autorius: Administrator   

Biotechnologijų kompanija "BIOK" buvo įkurta 1988 m. Šaindien "BIOK laboratorija" gamina gerai žinomus Lietuvoje odos ir kūno priežiūros produktus, tokius kaip "Margarita", "Rasa", "Faustas", "Thai". Vartotojai gali rinktis iš beveik 100 kompanijos gaminamų veido, kūno priežiūros produktų bei šampūnų, dezodorantų ir kūno gelių. Kompanija aktyviai bendradarbiauja su šalies dermatologais, tyrimų, grožio ir kūno priežiūros centrais bei universitetais. Pristatome interviu su "Rasos" prekės ženklo rinkodaros vadove Romualda Stragiene ir dizainere Valerija Žilėniene apie "Rasos" atnaujinimą.

Daugiau
 
Antrasis Volfo Engelman gimimas PDF Print E-mail
Autorius: Administrator   

Lengvųjų alkoholinių gėrimų gamintojas "Ragutis", šiemet švenčiantis 155 metų veiklos sukaktį, jubiliejaus proga pristatė naują gurmanišką "Volfas Engelman" alų. Populiariausiu Laikinojoje Sostinėje ir visoje Lietuvoje buvęs alus gaminamas pagal šimtmetį puoselėtas tradicijas, naudojant naujausias gamybos technologijas. Dabartinio AB "Ragučio" raidos istorija yra turtinga ir intriguojanti. Nedaugelis žino, kad ji prasideda nuo I. B. Volfo ir Engelmano alaus daryklų, kad ši įmonė praeityje yra turėjusi daug skirtingų pavadinimų.

Daugiau
 
Urbi et Orbi PDF Print E-mail
Autorius: Administrator   

Dar 1977 m. įkurta įmonė "Eismas" 2008 m. pasikeitė savo pavadinimą į "Urbico", tuo pačiu pakeistas ir visas vizualinis įmonės identitetas. Apie šiuos pokyčius – interviu su "Urbico" rinkodaros vadove Milda Lisauskaite.

Kodėl įmonė nusprendė keistis?
Bendrovė „Eismas“ buvo įkurta prieš daugiau nei tris dešimtmečius, o prieš keletą metų privatizuota. Per kelis metus bendrovė tapo tarptautine (turime atovybes Lenkijoje, Didž. Britanijoje ir Lenkijoje),  bei išplėtė savo paslaugas ir produktus. Atsirado visiškai naujų produktų grupių (vaikų žaidimo aikštelės, apšvietimo sistemos...), kurios visiškai nesisiejo su esamu pavadinimu, bet atitiko bendrovės veiklos sritis – transporto valdymą ir miesto infrastruktūrą.

Daugiau
 
Lietuviška snieguolė PDF Print E-mail
Autorius: Rūta Petrauskaitė   

Kai Alytuje 1963 m. buvo statoma šaldytuvų gamykla, tik 5 proc. Pabaltijo gyventojų turėjo šaldytuvą, o tuometinės Sovietų Sąjungos šaldytuvų gamyklos nesugebėjo patenkinti vis didėjančių SSRS gyventojų poreikių buitinei technikai. Todėl buvo nuspręsta šaldytuvų gamyklą statyti vienoje iš Pabaltijo respublikų. Konkurse dalyvavo Latvija, pasiūliusi šaldytuvą metaliniu korpusu ir Lietuva, pasiūliusi šaldytuvą mediniu korpusu. Lietuviškas šaldytuvas buvo sukurtas Vilniaus specialaus konstravimo biure prie "Elfos" gamyklos ir pavadintas "Snaigės" vardu, garsiu iki šiol.

Daugiau
 
LABAS tapo tuo, kuo norėjo būti PDF Print E-mail
Autorius: Rūta Latinytė   

Prekės ženklo identitetą formuoja daugelis veiksnių – prekės ženklo filosofija, jo priešistorė, konkretus vaizdas, grafika, šūkis, prekės ženklo naudojimo ypatumai, spalvos ir t.t. 2008 metų pradžioje "Bitė Lietuva" pristatė prekės ženklo LABAS pokyčius – naują prekės ženklo architektūrą ir filosofiją, kartu su naujais pasiūlymais vartotojams. Naujo LABAS veido kūrimui vadovavo Gary McGuire, "Bitės grupės" generalinio direktoriaus pavaduotojas įvaizdžiui ir komunikacijai, sutikęs papasakoti apie kūrybinius naujojo prekinio ženklo užkulisius.

Daugiau
 
Geras dizainas tebėra geras verslas PDF Print E-mail
Autorius: Administrator   

Interviu su laikraščio "Kauno diena" dizaino autore ir laikraščio vyr. dizainere Aušra Kupliauskaite.

Kokie vėjai nubloškė studijuoti į D.Britaniją?
Tiesiog traukė smalsumas pagyventi užsienyje, pamatyti kaip ten vyksta studijos ir kuo jos skiriasi nuo lietuviškų. Atrodė, kad Anglijoje yra didesnės karjeros perspektyvos. Sužinojusi apie Bedfordšyro universitetą, nusprendžiau pabandyti įstoti, nors tuo metu ruošiausi stoti ir į Vilniaus dailės akademiją. Gavusi atsakymą iš Britanijos, kad esu priimta, ilgai nebedvejojau ir pasirinkau Bedfordšyrą.

Daugiau
 
Naujas ženklas sudėtingoje rinkoje PDF Print E-mail
Autorius: Renata Jukniūtė   
OREM. Šiuo ženklu 2008–ųjų vasaros pabaigoje pasipuošė buvusios nekilnojamojo turto bendrovės „ŽIA valda Real Estate“ biurai. Pasipuošė, nes bendrovė nusprendė pakeisti savo pavadinimą, prekės ženklą, o, tuo pačiu, ir filosofiją bei įvaizdį. Pasikeitė ne tik pavadinimas ir iškabos, bet, suprantama, ir visas firminis stilius, pradedant blankais, vizitinėmis, tęsiant interneto svetaine ir kitais įmonės atributais.

Taip pat pasikeitė ir bendrovės filosofija, kuri nuo šiol skelbia, kad OREM turi ambicingus siekius, klientams siūlo optimalius ir kūrybiškus sprendimus, siekia efektyvių rezultatų. Kiekvienai individualiai situacijai, investiciniam projektui, bendrovė pateikia tinkamiausią sprendimą.
Daugiau
 



Apie leidinį

Portfolio pradėtas leisti 2006 m., Lietuvos pramonininkų konfederacijos, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos ir dizaino studijos "Mata Hari" iniciatyva.

Kontaktai

Redakcija: "Portfolio", P.d. 272, 03102 Vilnius

Spausdintinės versijos platinimas: LPK, A.Vienuolio g. 8, 01104 Vilnius