RIC: "Ne" tai ne atsakymas Print
Autorius: Administrator   

Interviu, kurio galėjo ir nebūti.

  • JI: RIC kūrybos agentūra, dažnai ir konceptuali.
  • JAI: 15 metų.
  • DARBO VIETA: Vilnius, Švitrigailos g. 11A ir kitos širdžiai mielos vietos: N.Y. bei – dušas, pokerio stalas, motoroleris, dviratis, baras....
  • PIRMENYBĖ: kurti ir įprasminti prekės ženklą ("brand").
  • NUOSTATA: kūrybingumas – tai nuolatinis darbas.
  • NEGALI PAKĘSTI: kai paklausiama "kas yra tas RIC"? Ir, ar būdami nepaaugliško amžiaus, galime kurti paaugliškus prekių ženklus, stilių ir pan.
  • PATINKA: dirbti su malonumu ir savo malonumui bei gauti už tai pinigus.
  • TENDENCIJA: nuolatinė paieška į klausimą "kuo mes ypatingi?"
  • FILOSOFIJA: darbuotojai turi patys suprasti ir susiprasti "nemalti šūdo".
  • TROŠKIMAI: individualūs (reikia apklausos, kurią būtinai, artimiausiu metu atliksime).
  • DARBO STILIUS: viskas yra reikšminga, net kalėdinis atvirukas :)
  • ĮVAIZDIS: kūrybiškai-snobiškai-kulinarinis (trumpas termino paaiškinimas – tai patrauklios išvaizdos, skanių ir maistingų valgių gaminimo technologija. Kai kurios technologijos patikrintos laiko (15 metų), kai kurios gimsta improvizuojant, kai kurios patinka tik mums...)
  • ISTORIJA: dar vis teberašoma....