Urbi et Orbi Print
Autorius: Administrator   

Dar 1977 m. įkurta įmonė "Eismas" 2008 m. pasikeitė savo pavadinimą į "Urbico", tuo pačiu pakeistas ir visas vizualinis įmonės identitetas. Apie šiuos pokyčius – interviu su "Urbico" rinkodaros vadove Milda Lisauskaite.

Kodėl įmonė nusprendė keistis?
Bendrovė „Eismas“ buvo įkurta prieš daugiau nei tris dešimtmečius, o prieš keletą metų privatizuota. Per kelis metus bendrovė tapo tarptautine (turime atovybes Lenkijoje, Didž. Britanijoje ir Lenkijoje),  bei išplėtė savo paslaugas ir produktus. Atsirado visiškai naujų produktų grupių (vaikų žaidimo aikštelės, apšvietimo sistemos...), kurios visiškai nesisiejo su esamu pavadinimu, bet atitiko bendrovės veiklos sritis – transporto valdymą ir miesto infrastruktūrą.

Ar šiame rinkos segmente aštri konkurencija?
Konkurencija atskirose produktų grupės didelė, tačiau kompleksinius sprendimus teikiančios bendrovės, tokios kaip "Urbico" daugiau nėra nei Lietuvoje, nei Pabaltijyje.

Ar šie pasikeitimai susiję tik su kompanijos juridinio statuso pasikeitimu ar jo šaknys gilesnis, o vizualinė pusė yra tik giluminių pasikeitimų viršūnė?
Vizualinė pasikeitimai yra visų pasikeitimų viršūnė. Poreikis keistis kilo iš vidaus: pradedant pasikeitusiais darbuotojais, baigiant biurų įsteigimu Latvijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje. Pokyčiai prasidėjo nuo bendrovės privatizavimo ir šiemet vasarą virto vizualiniais pasikeitimais.

Kaip vyko atsinaujinimo procesas, kokias sritis jis palietė, kas valdė šį procesą?
2008 matų pradžioje bendrovės vadovybė buvo visiškai apsisprendusi dėl bendrovės ženklo pokyčių. Į komandą įsiliejus naujam rinkodaros vadovui buvo pradėti pasiruošiamieji darbai. Procesą tiesiogiai valdė rinkodaros vadovas, priimant sprendimus dalyvavo bendrovės vadovas, padalinių vadovai, valdybos nariai.

Kaip vyko kūrybinis procesas (dizaino, pavadinimo, agentūros-konsultantės paieškos)?
Viduriniosios grandies kūrybinės agentūros gavo mūsų kreipimąsi su siūlymu dalyvauti konkurse, pateikiant pasikeitimo viziją. Užduotis agentūroms buvo netradicinė tuo, kad mes nebuvome sugalvoję norimo pavadinimo ar krypties, kaip mes keisime savo prekinį ženklą. Užduotis ir buvo sugalvoti ir pritaikyti bendrovei prekinio ženklo pakeitimo viziją (kaip mes taip darysim ir ant kokio pagrindo statysim).

Po agentūrų pristatymo, pasirinkome vieną, mums priimtiniausią ir nuoširdžiausiai padirbėjusią agentūrą – kompaniją BMG ("Baltic Marketing Group"). Kartu su agentūra sprendėme pozicionavimo klausimus, ieškojome priimtiniausio pavadinimo ir prekinio ženklo išraiškos. Pabaigę pradinius darbus, mes perėjome prie mums priimtinesnio, lankstesnio bendravimo su laisvai samdomais kūrėjais iš OMG studijos ir programuotojų komanda iš "Wisemonks'.

Kiek įmonė investavo lėšų į šį procesą?
Dalis procesų dar tebesitęsia, tad investicijos dar nėra galutinės ir aiškios.

Kokių tikitės rezultatų?
Tikimės išsiskirti iš konkurentų, būti "šiltais" ir labiau pažįstamais plačiajai visuomenei.

Ar jau gaima daryti preliminarias atsinaujinimo rezultatų išvadas?
Esame kur kas geriau pastebimi, turim reprezentatyvesnes priemones, mūsų puslapio lankomumas žymiai išaugo - rezultatai puikūs! :)

Kokie įmonės ateities planai?
Nors bendrovės sukaupta patirtis milžiniška, ji vis dar auga, nuolat tiria rinkas ir planuoja plėstis. Taip pat žadama stiprinti prekinį ženklą – didinti jo žinomumą, "auginti" vertę.